Delivery:

We deliver to all locations within Oman.

Delivery is normally within 1-3 business days.

 

Delivery Charges.

Delivery Charges are calculated and advised during checkout.

 

If Delivery charges are not advised during checkout, then the delivery charges are available through our online shipping calculator, delivery charges will be calculated manually and advised and confirmed with the customer through email/whatsapp before shipment as per the following:

1- Small products like CPU, Graphics Card, SSDs, Keyboards, Mouse, Cables, software etc). The delivery cost is 2 OMR per item or a number of items in the same order. For orders of value more than 50 OMR, delivery is free.

2. Large items like Cases, Monitors. Delivery Cost is 2 OMR per piece for majority of cases and monitors. Large and heavy cases and Monitors delivery costs ranges from 3 to 5 OMR per item.

3- Extra large/heavy items like Chairs and tables. The delivery cost ranges from 5 to 8 OMR per item.

 

Returns:

 

We accept returns as per the following conditions.

 

1- Returns are accepted within 15 days from shipment receipt by customer.

2- Actual shipping charges and return charges are to be borne by the customer.

3- Returns are accepted for items that have not been opened or used.

4- We reserve the right to charge administrative fee on returns of up to 5% of invoice value.

5- We reserve the right to charge for additional fee for returned items during volatile market.

6- Please submit your return request to email: customer.support@yotta.om

7- Please send pre-authorized returns to our branch with the address Shop 603D, Al Mazoon St, Seeb, Muscat. Contact: +968 7852 5246. Include a copy of invoice.

 

 

Returns are not accepted in the following conditions.

1- Where the item box has been opened or used.

2- Assembled parts (e.g PC Builds and Fitted parts)

 

Damaged or Defected Items:

1- If an item is received with packing damaged, the customer has to report to the delivery agent immediately and inform YOTTA in writing (email: customer.support@yotta.om) within 12 hours of receiving the item. Customer is advised not to accept delivery with signs of physical damage.

2- If any item is found defective, please contact our service team at customer.support@yotta.om

 

Refunds

1- Refunds will be issued as credit note for purchase from YOTTA.


:توصيل


نقوم بالتوصيل لجميع المواقع داخل سلطنة عمان
التسليم عادة في غضون 1-3 أيام عمل

:رسوم التوصيل


يتم احتساب رسوم التوصيل والإبلاغ عنها أثناء الخروج


إذا لم يتم الإبلاغ عن رسوم التوصيل أثناء الخروج ، فستتوفر رسوم التوصيل من خلال حاسبة الشحن عبر الإنترنت الخاصة بنا ، وسيتم احتساب رسوم التوصيل يدويًا وإبلاغها وتأكيدها مع العميل عبر البريد الإلكتروني / واتساب قبل الشحن وفقًا لما يلي


 المنتجات الصغيرة مثل وحدة المعالجة المركزية ، وبطاقة الرسوميات ، ومحركات الأقراص الصلبة ، ولوحات المفاتيح ، والماوس ، والكابلات ، والبرمجيات ، إلخ). تكلفة التوصيل 2 ريال عماني لكل عنصر أو عدد من العناصر في نفس الطلب. للطلبات التي تزيد قيمتها عن 50 ريال عماني ، التوصيل مجاني
2 العناصر الكبيرة مثل العلب والشاشات تكلفة التوصيل 2 ريال عماني للقطعة لمعظم الحالات والشاشات تتراوح تكاليف توصيل الحقائب الكبيرة والثقيلة والشاشات من 3 إلى 5 ريال عماني لكل عنصر
 الأشياء الكبيرة جدًا / الثقيلة مثل الكراسي والطاولات تتراوح تكلفة التوصيل من 5 إلى 8 ريال عماني لكل عنصر


المسترجعات


نقبل المسترجعات حسب الشروط التالية


 يتم قبول المسترجعات في غضون 15 يومًا من استلام العميل للشحنة
 يتحمل العميل رسوم الشحن الفعلية ورسوم الإرجاع
 يتم قبول المسترجعات للعناصر التي لم يتم فتحها أو استخدامها
 نحتفظ بالحق في فرض رسوم إدارية على عائدات تصل إلى 5٪ من قيمة الفاتورة
 نحتفظ بالحق في فرض رسوم إضافية على السلع المسترجعة أثناء تقلب السوق
 يرجى إرسال طلب الإرجاع إلى البريد الإلكتروني: customer.support@yotta.om  يرجى إرسال المسترجعات المصرح بها مسبقًا إلى فرعنا على العنوان shop 603D ، شارع المزون ، السيب ، مسقط. الاتصال:  78525246 . إرفاق نسخة من الفاتورة

 


لا يتم قبول المسترجعات في الشروط التالية

اذا تم فتح علبة المنتج او استعمالة

 الأجزاء المُجمَّعة (مثل أجهزة الكمبيوتر والأجزاء المُركَّبة)
العناصر التالفة أو المعيبة
 في حالة استلام عنصر مع تلف التعبئة ، يجب على العميل إبلاغ وكيل التوصيل على الفور وإبلاغ YOTTA كتابيًا (البريد الإلكتروني customer.support@yotta.om) في غضون 12 ساعة من استلام العنصر. يُنصح العميل بعدم قبول التسليم مع وجود علامات تلف مادي
 في حالة العثور على أي عنصر معيب ، يرجى الاتصال بفريق الخدمة لدينا على customer.support@yotta.om


المبالغ المستردة
 سيتم إصدار المبالغ المستردة كإشعار دائن للشراء من YOTTA